Feb 11, 2010

Terengganu Bakal dapat MB baru Mac ini?

Satu sumber dari blog yang pro umno Terengganu memaklumkan bahawa bekas (?) SUK yang masih bercuti sehingga 15 April ini sedang menjaja kononnya MB Terengganu akan bertukar lagi pada Mac ini.

Menurut sumber tersebut, sudah ada seorang isteri kepada YB ( MB Menanti) telah membeli berpuloh-puloh pasang kain sutera sebagai persiapan untuk ditabalkan sebagai Isteri kepada MB baru Terengganu.

Kesahihan berita ini tidak dapat dipastikan, namun pergolakkan kali ini melibatkan SUK yang diminta bersara awal. Bekas SUK ini dikatakan begitu yakin bahawa PM akan membuat rombakan kabinet dan akan membuat perubahan kepada pimpinan Kerajaan Terengganu. Oleh kerana mac ini merupakan masih dalam edah cuti bagi SUK yang bersara awal itu dan beliau dengan penuh keyakinan mendakwa beliau akan dilantik semula sebagai SUK dan pesaraan awal beliau yang bermula 16. April ini akan ditarik balik.

Sama-sama lah kita tunggu Mac ini samada dakwaan bekas SUK ini benar atau ianya sekadar angan-angan beliau sahaja. Begitupun politik umno/BN umno Terengganu terus bergelora dan bergelombang .

5 comments:

al-brangi Online said...

Salam,
Hok lama naik semula ke?

Anonymous said...

Tak Mungkin

Anonymous said...

aku mmg suka hok lama daripada hok baru,,,,, hok baru aku tgk x cerdik"maknanya lebih kurang cam bodoh lah tu" .,, mcm tak pernah gi sekolah,,, malu aku nie sebagai rakyat negeri terengganu. terengganu terkenal dengan ketidak cerdikan MB nya...

Anonymous said...

bg aku, 50% YB kat teganu x paka, dok care ke rakyat.. mase kat ngundi cakap pong2.. lepas ngundi hilang..

Anonymous said...

cepat sebar berita angin...