Dec 20, 2009

Selamat bersidang DUN Terengganu.

Dewan undangan negeri Terengganu [DUN] akan bersidang bersidang pada 21- 23 Disember 2009.

Persidangan kali ini merupakan persidangan yang akan dibentangkan belanjawan negeri Terengganu untuk tahun 2010.

Menteri Besar Ahmad Said akan menbentangkan bekanjawan didalam sidang untuk dibahas oleh Adun-Adun, kemudianya akan dibawa untuk cadangan kelulusan pada hari terakhir.

Harap- harap Adun BN tak boikot belanjawan Ahmad Said sebagaimana 70 orang ahli Parlimen memboikot belanjawan Najib Razak.

Harap-harap juga geng 10 pun tak boikot. Kalau boikot juga, jadi samalah macam ahli Parlimen BN baru-baru ni.

4 comments:

CapAyam said...

Mana tadi, orang Kuala Berang hak yang nak sangat cap Ayam...ambil tahhhhhhh....

tok ki said...

tok mat mb tranung kata ke tok din bkt besi x cerdik. tok din kdn lantik pulak tok din bkt besi sebagai pegawai khasnya (tok din kdn) . makanya pegawai khas tok din kdn jenis yg x cerdik. ikut matematik tok mat, tok din kdn pun jenis x cerdik juga lah....!

Anonymous said...

when they talk bad about others,maybe they feel they're gud than others?so typical aite...

Anonymous said...

CapAyam : Benda tu masih lagi dalam pembinaankan...org putih kata "under construction"...mcm laman web la jugak...under construction...cth lagi adalah pembuatan kereta..belum lagi diuji...ujian ambik selekoh..ujian penjajaran dsb...microsoft sendiripon selepas pelancaran sesuatu operating system masih ada lagi bugs yg perlu dibaiki sebab itu ada update service packnya...kontraktor bertanggungjawab pon belom lagi menyerahkan bangunan tersebut secara rasmi....sebab itu kerajaan buat perkeso...apa tujuannya perkeso tu?..itu kena paham puan siti....alhamduli..alhamdulillah syukur pada allah tidak ada kemalangan jiwa berlaku...memang puan siti ni jenis tak paham...biarkan mereka buar dulu kerja2 mereka tuu...kalau kejadian di kb mall tu mmg boleh dipertikaikan sebabnya sudah beroperasi dan melibatkan orang ramai....mcm mana nii...jaga anok lagi baik....diharap pembaca tidak terpengaruh dengan blog yg tah apa2 nii...
Untuk CapAyam sapa jelir lidah2 sebut ambik tahhh..........educated la sikit menilai sesuatu perkara tuu...

--mmg betullah ctkays ni jenis cap ayam gmbar ayam pon dah ada....