Dec 2, 2009

Pembangkang Tunjuk sikap tidak bermoral - TPM

Adalah seorang pengunjung emailkan gambar ini untuk disiarka sungguh disini.


Semoga beliau berpuashati kerana hajatnya tercapai. Apa apa pun thanks diatas kretiviti pembaca blog ini .

10 comments:

al-brangi said...

salam,

heheheh, kalau pembangkang semua tak bermoral.

kalau UMNO semua baik2, bermoral, "tertit-terning"

anak butut said...

tapi ni pembangkang di kelantan

al-brangi said...

betullah anak butut. Lupa pulak UMNO Kelantan tu pembangkang. hehehehe

Anonymous said...

Pemimpin2 besar DAP pijak gambar Adun2 Islam di Perak, ini sikap bermoral ke? PAS setuju ke dengan sikap begini?

kalau tanya TGNA, jawapannya pasti halaaaal

Anonymous said...

laa tanya... Pas dengan DAP kan boleh berpeluk... memenglah PAS setuju.. adik beradik karpal sing tu...

Anonymous said...

al-branging--:uiks...yang selalu mengata keburukan orang tu siapa dalam siri2 ceramah?.....terbalik pulak dah.....innadeeyyyy.......soklan utk bulan ni ya...sapa byk jasa agi di kola berang...mat din ker al-brangi...takbirrrrrrrrr.........

Anonymous said...

saya tolong jawab.. mat din la... ada sorang kelulusan je tinggi... habok pun tarak tu plak takbur... bukan takbir...

orgkolebrang said...

Bagus jugak kalu pakat ramai-ramai orang kolebrang berforum disini.

Anonymous said...

Takat tulih blog jerr...budok okk bulih laptop joh lima pong buleh tulih wassernya........jangan maroh ya al-beranging...balik ahh kappung ning tulong org kena banjir....kalu takboh tulong org umno pong tulong ahh puok2 demer okk tegelang air banjir, ok susoh2 tuu...akdok hal kami2 ning......hok nok tgknya semua orang kola berang ning senang2 lakker...asalkang jaddi molek blaka...jadi comel lakker...kalu takak balik kapung ari raya tayang keter baru masa semayang rayer oksoh beng ahh.....meh takbir sekali agi mehh...takbirr.............

Anonymous said...

se lg nak tambah... nak tanya je ke wase nak tanding atas tiket PAS?