Dec 4, 2009

Bila Tok Guru berdehem...

Baru je Tok guru Nik Abdul Aziz berdehem, Umno dah mula kecut perut, habis kelam kabut dibuatnya. Umno macam nak sasau , kelam kabut, harubiru(BN-).

Tak tahulah macamana gamaknya kalau Tok Guru sergah, huh...hancur lebur lah umno.

Apa-apa pun mari kita aminkan doa Tok Guru, doa orang yang dizalimi.

16 comments:

al-brangi said...

dehem batuk ke?

Anonymous said...

Kenapa Tok Guru tak sergah saja? Apa ditunggu lagi kalau ilmu tok guru melebihi nabi?

Bukankan tok guru nak jahanamkan UMNO, hah sergahlah sekarang!!!!

masyallah, dah terlalu taksub nih.

Anonymous said...

Ini yang pelik nya, bila Nik Aziz berdehem, yang haru biru bercelaru nya Pas, bukannya UMNgok ke PKR ke.

Tapi yelah, biaselah, yang nampak silap UMgok3, yang tak pernak silap diri sendiri.

Anonymous said...

Betul tu, kalau ilmu nya tinggi menggunung hingga boleh hancurkan UMNO dengan sergah saja, apa lagi yang Nik Aziz ni tunggu2.

Hmmmm, bongkaknya sifat Pas ini.

Kalau dapat kuasa penuh, tak tau lah habih semua kena sergah, tak leh buat apa2, tutup mulut.

Anonymous said...

Tunggu apa lagi Tok Guru, hancurkan UMNO sekarang!!!


Serkarang, mulakan SERGAH KAHKAHKAH

Anonymous said...

Power Tok Guru Nik Aziz kita ni, mengalahkan Superman, Supirman, Sudirman, Ultraman, Autaman, Batman, Leman, Spiderman, Kluangman, Koman, ada lagi, Aiseman.


Kita nama kan TGNA Sergahman jeng3

Anonymous said...

Takbur...bongkak. Kesian Tok Guru kalau penulisan seperti ini...mencemarkan Tok Guru saja.

Ini mesti angkara UG

Anonymous said...

Dah sah anti-erdogan. Sengaja nak pecahbelahkan Pas...pelik beno ghoyak gini....

Anonymous said...

Soal agama kena rujuk Quran dan Hadis, jangan bergantung pada dehem keramat tok guru. Punah akidah dibuatnya.

Tok guru pun berak taik rumput mampus macam orang lain juga. Kena sedarkan tok guru dari kesilapan rasa diri keramat, bukan dok pong jijak suruh kohore takbur.

MamatKelinggambir said...

Apa ke nama bodoh punya komen,
Kalau orang UG tak kan nak komangkan Umno pulak....cerita-cerita UG ni dah tutup rapat, cuma orang2 umno dok ulang-ulang sebut terhegeh-hegeh ...org tak sudah lah...base jenis tak malu...

mana-mana komen yg guna anon yang sebut UG tu memang jenis kepala tahi umno yang masih hidung tak macung pipinya pula tersorong-sorong...

Minakelingputih said...

Ye lah, tulisan oleh cik puan siti memperli umno, kena faham molek-molek.

Patutlah sampai tua duk dalam umno sbb jenis payah paham.....stupidman..

Anonymous said...

Dah sah dok plawok gak,tok guru mu jenis cap ayam,wat bodo ke umat,Allah tak bui berkat pong. Kalu dok reyot petot dah manusia lain berkat doa dan maki hamun puak mung. Puak muang ni makrifat syariat tapi jahil hakikat... mung penulis blog hak sesat barat..nanti mung saksikanglah siapa yang benar bila mapuh !!!@@!

Jen_endoro said...

Mapuh nu jenis kuih makanang ke?

Keling malaya said...

Mung tanya Najib jugok bila mampuh nanti Bini dia yg tak tutup aurat tu kena tak?

Tok ayah Su said...

Salam hormat !

Untuk pertama kalinya saya mendengar khutbah yang dibaca olih seorang khatib diatas membar dihari jumaat yang lepas telah menyarankankan kepada para jamaah agar lebih menghormati ulama' dengan tidak mengeluarkan kata kata celaan dan sebagainya sebagaimana diperhatikan sejak akhir akhir ini didapati ada dikalangan ulama' sering dilemparkan kata kata nista dan menjadi bahan fitnah olih pehak pehak tertentu.

Khatib tersebut turut menghentam bahan bahan bacaan sebaran am termasuk akbar akbar arus perdana dan disebut tanpa berselindung lagi akan nama syarikat syarikat akbar yang terlibat. Malah katanya sumber berita dari internet termasut blog dan sebagainya juga ada yang turut sama terikut ikut rentak bentuk sebaran media cetak ini walhal kebanyakkan akbar hanya mahukan setiap berita itu menjadi sensasi dengan tujuan untuk melaris sekaligus dapat meningkatkan jumlah jualan akbar masing masing.Olih yang demikian marilah sama sama kita membuat penilaian dan fikir fikirkan....!

Anonymous said...

Tok guru nik aziz adalah manusia yang tak maksum kena ingat tu.......baginda nabi s.a.w maksum tapi bukannya tuhan...tapi dikalangan semua manusia baginda adalah yang terbaik.....kena belajar lagi termasuklah diri saya ni...wallahhualam