Dec 17, 2009

Selamat Menyambut Tahun Baru Hijrah 1431


6 comments:

al-brangi said...

Slmt Menyambut Tahun Baru Hijrah 1431.

Bila agaknya Malaysia nak ber'hijrah', takkan nyanyi nasyid je sambut hijrah setiap tahun

Anonymous said...

Sempena tahun baru nii...Insyaalah adik Adi Putra akan berada di Dewan Majlis Daerah Kuala Berang pada ahad ini 20/12/09....arapkan org tua mcm ctkays dan al-brangi ni asyik bergaduh, berbalah, kata ke orang, kritik yg tak membina dan sewaktu dgnnya....

adiputri said...

dah tu bukan kata ke orang ke?

Anonymous said...

Tak tahu samaada orang atau tidak sebabnya hanya melalui blog...mungkin orang dan mungkin tidak....adillah tu...kalau dlm hudud hukum bunuh buleh dijatuhkan hukuman balas balik...tapi ni baru balas sutir ( tak satu malaysia lagi) sutir baruu......camna ni nak buat hudud....doh nampak doh tak adilnya...paropp....

Anonymous said...

al-brangi : napok gambor seruper buat barbeque..gambor demer jer ker? bila nok jamung barbeque ke org Kuala berang nyee ( slang ulu sket ).....Takkan gambor jer kot?

Mekcina Kualaberang said...

Bila ada org umno menyebut hudud macam telo(pelat) je...
Dalam hudud bunuh dibalas bunuh dalam bab ni dia tak begitu, itulah umno guna akal untuk sesuaikan keadaan, islam bukan dgn akal tapi dgn Nas dan dalil...meyerlahkan diri yang.....