Dec 1, 2009

Rayuan Kepada Tok Guru Nik Abdul Aziz

Salam Sejahtera Tok Guru,
Inilah rayuan hamba dari kejauhan.
Jangan sekali-kali menarik balik doa yang telah dibaca dan ditujukan kepada si zalim.
Mereka memang zalim.
Terengganu telah mengalami situasi ini.

Kerja musuh islam memang begitu, sentiasa khianat kepada perjuang perjuang Islam.

Terima Kasih Tok Guru dengan doa itu.

Teruskan dengan doa tersebut.

Amin Ya Rabil Alamin.

12 comments:

al-brangi Online said...

Ameen

Anonymous said...

Rayuan kepada Tok Guru Nik Aziz:

Insaflah Tok Guru, sezalim2 manusia bernama Najib ini, beliau tidak pernah membunuh umat Islam dan rakyat Malaysia. Bila ada perkara2 yang dirasai dizalimi, berdoalah Tok Guru agar Najib ini diberi petunjuk oleh Allah swt.

Berdoalah agar umat Islam bersatu padu dan tidak bertelagak sesama umat.

Janganlah dengar rayuan supaya berdoa membinasakan, sebaliknya berdoalah supaya diberi hidayah dan petunjuk.

Berdoalah ke arah kebaikan, bukan ke arah pembalasan dan kejahatan.

Jauhilah sifat pendendam Tok Guru, ambillah sifat bermaafan dan kesabaran.

dusunraja said...

Ye doa itu senjata bagi orang Mukmin...teruskan berdoa wahai Tok Guru Nik Abdul Aziz...( ye ada Abdul) sebab aziz itu nama tuhan...

Anonymous said...

Aku tersengih saja bila Nik Aziz doakan Najib ditimpa musibah hanya kerana tidak diberikan royalti minyak kepada (kerajaan) Kelantan sebabnya aku tahu doa Nik Aziz tak pernah berkat pun. Seingat aku dulu macam-macam doa Nik Aziz dan puak2 Pas untuk Tun Dr. Mahathir, tapi orang tua tu sihat walafiat sampai hari ini. Malah dalam usia lebih 80 tahun, Tun masih gagah perkasa.

Anonymous said...

Jadi jangan pedulilah dengan doa Nik Aziz tu sebab doanya tidak pernah dimakbul Allah, lebih-lebih lagi kalau doa nak musnahkan orang Islam lain. Mana nak berkatnya kalau mulut Tok Guru ini kini tidak sebaik dulu. Aku ingat sejak berkawan dengan Anwar ni, Nik Aziz macam-macam perkara yang tak betul dah keluar dari mulutnya. Kalau mulut & hati dah busuk, pakailah serban sebesar tempayan, jubah sampai ke kaki doa mereka tak ada berkatnya.

Anonymous said...

Lagipun kalau Nik Aziz doakan Najib ditimpa musibah, berpuluh-puluh ribu umat Islam lain di Malaysia ini mendoakan kesejahteraan kepada Najib. Sebab itulah masa zaman Tun dulu, walaupun banyak mana doa orang Pas untuk menjatuhkan beliau, nak musnahkan beliau, tapi Tun tetap teguh dan sihat sejahtera sampai hari ini.

Buat apa Nik Aziz nak doakan Najib ditimpa musibah sedangkan Najib dan setuju nak bagi royalti minyak tu kepada rakyat Kelantan dalam bentuk wang ihsan. Takkan sebab tak diberikan melalui kerajaan negeri, Nik Aziz nak doakan yang buruk2 kepada Najib? Siapa yang lebih penting? Kerajaan atau rakyat Kelantan?

Anonymous said...

Aku percaya apabila wang ihsan ini mula disalurkan, ramailah rakyat Kelantan akan mendoakan kesejahteraan kepada Najib. Maklum berpuluh2 tahun Pas perintah, negeri tidak membangun menyebabkan ekonomi negeri tak berkembang. Bila ekonomi tak berkembang macam mana rakyat nak ada duit. Bila rakyat tak ada duit, macam mana peniaga nak berniaga? Negeri pun tak ada duit dah sebabnya kawasan balak pun makin tak banyak.

Anonymous said...

Pun begitu aku harap puak2 UMNO janganlah mendoakan Nik Aziz ditimpa musibah, tak baik mendoakan sedemikian. Walau jahat macam mana seseorang, kita tak boleh doakan mereka ditimpa musibah. Sebaiknya didoakan supaya hati mereka dibuka supaya menerima hidayat dan mereka mati dalam keadaan Islam.

Anonymous said...

Yang lebeh hebatnya dikelantan adalah pasaraya-pasaraya yang mana menggalakkan lagi rakyatnya untuk mengeluarkan duit....ada parkson, giant, maideen, kb mall dh lama dah.....kalu nak banding dgn teganu...ya allah peliharakanlah datok nik aziz dan rakyat kelantan, biarlah akhir kalamnya mndapat keredoaan mu ya allah....amin ya rabbal alamin..

-------PEMUDA UMNO TEGAR-------

Anonymous said...

SILAKAN DOA KAN APA POKNIK NAK DOAKAN.....
HANYA TUAN YANG MENENTUKAN
ITU HAK POKNIK..

DAN ORANG NAK BERDOA SECARA IKHLAS DIA TAK CAKAP KAT ORANG ISI DOA DIA.....ORANG IKHLAS BUAT SENYAP JEEE

ALLAH YANG MENTUKAN POKNIK...DOAKAN LAH. DAN SAYA DOAKAN AGAR POKNIK TAK JADI MB KELANTAN LAGI DALAM TAHUN 2010 DAN POKNIK JATUH SECARA TERHINA DARI PUNCAK KUASA YANG ALLAH PINJAMKAN... POKNIK JUGA ZALIM KEPADA RAKYAT KELANTAN....

AMIM

Anonymous said...

Puan,
1.HAK tetap HAK, BATIL tetap BATIL..

2.Jgn kerana Politik BATIL menjadi HAK....

3.Ana minta enti perhaluskan lagi tafsiran 'KEZALIMAN' kpd rakyat kelantan....

4.Insya-Allah ana tatap berdoa supaya tiada lagi 'SESAT DALAM CAHAYA'

adibeta,
Kubang Kerian,Kelantan

Anonymous said...

doksoh ikut la penawar ni....bukannya mnjadi penawar....meh le kita doakan sama2 semoga kola berang kita ning akan bertambah2 makmur...rakyat aman...takdok mnder hok dok molek jaddi...daripada kita doa mnder hok dok molek ke org banyak lagi doa hok molek2 bulih kita doa....dok gittu....