Dec 15, 2009

Rakyat Malaysia khalwat di Jeddah: Sebatan 70 kali

Seorang jururawat warga Malaysia berusia 30-an berdepan hukuman sehingga 70 sebatan serta penjara selepas ditahan berkhalwat di sebuah rumah di Jeddah, Arab Saudi.

Pasangannya, seorang doktor juga rakyat Malaysia berusia 40-an, bagaimanapun melarikan diri meninggalkan kekasihnya, dipercayai menggunakan pasport palsu Indonesia untuk keluar dari Arab Saudi sebelum kes itu dibicarakan.

Kedua-duanya yang bertugas di sebuah hospital di Jeddah, ditahan bersama seorang lagi lelaki warga Malaysia yang menghadapi tuduhan bersubahat kerana tinggal di rumah sama.



.

4 comments:

Prof. Era Pasca said...

kan dah kena.. masa buat tak beringat... kalau kat malaysia mesti depa selamat... Allah nak tunjuk tu..

Anonymous said...

Di Negeri Kelantan pula, kemelut dan skandal syarikat2 dan perniagaan2 balak, instutusi2 yang dikawal oleh anak-anak dan menantu Tok Guru, serta exco-exco PAS cuba ditutup rapi supaya diluar pengetahuan rakyat.


Inilah kehebatan kerajaan Tok Guru melebihi kedangkalan kerejaan Tok Said.

Anihnya, Nik Amalina hanya mahu YB Husam meletak jawatan tetapi tidak bersetuju suaminya Ariffahmi letak jawatan.

Bila kepentingan peribadi diutamakan, manusia mudah lupa daratan. Terutama yang berselindung dibawah serban tok guru.

Gajah nampak, semut tak nampak!

Anonymous said...

baginda@ : mana nya selamat...kalu tak kena didunia..diakhirat nanti...itupon nak kena ajar ke? ingatkan tinggi ilmu agama...apa daa...

kualaberangaddgmaildotcom said...

Di Terengganu pula anak-anak syarikat terpaksa ditutup kerana diratah oleh puak juak umno yang sangat rakus....yeee sangat rakus puak puak umno meratah pitis anak-anak syarikat.Walaupun syarikat rugi Pengerusi tetap pakai kenderaan Syarikat dengan minyak , roadtax dan driver ditanggung oleh syarikat. Sedangkan pengerusi itu adalah YB yang dah ada kereta dan roadtax free.
Nak tahu siapa? ramai...puak juak umno siasat dulu , kalau tak jumpa mai blog ni dan tanya nanti aku jawab ....atau email aku di kualaberang@gmail.com