Mar 1, 2010

Pertukaran MB Terengganu jadi ke tidak?

Heboh seluruh negeri dengan sms yang MB Terengganu Dato' Ahmad Said diminta meletakkan jawatan. Dalam kotak email juga ada diterima cerita tersebut.

Entahlah samada jadi atau tidak, itu semua politik dalaman umno Terengganu yang masih belum reda ributnya. Malahan blog blog yang pro umno Terengganu juga banyak mengulas dan membuat andaian.

Samada ianya jadi atau tak jadi, hakikatnya usaha untuk menurunkan Ahmad Said dari Tingkat 16 Wisma Darul Iman terus terusan berjalan.

Sehingga kini juga tiada suara penafian dari Perdana Menteri Malaysia Najib Razak. TPM juga tidak mengulas isu ini. Begitu juga tiada suara penafian atau mengesahkan dari Ketua Perhubungan Umno Terengganu.


Apa pun sudah pasti ada beberapa Adun telah bersiap-siap diri memasang angan-angan untuk dinaikan ke tingkat 16.

Sama-samalah kita tunggu dan kita lihat.

3 comments:

Anonymous said...

satu hadis... lau nak amal la... JA A FASIKON.. HINGGA AKHIR. TOLONG BACA DAN TERJEMAHKAN...

kembara putih said...

Ibarat menunggu buah yang tak gugur, sama macam menunggu Zambry bubar Dun Perak. Tak kira lah siapa MB Terengganu, yang pasti ianya dari UMNO juga, langsung takde faedah untuk PAS Terengganu. Ada baiknya PAS Terengganu mula bekerja menawan hati rakyat. Malu la negeri lain senang2 dapat tawan.

anakjati Trg said...

sape cakap siapa pun jadi MB takder faedah... ini negeri kite,,, so mestilah kite nak yg terbaik untuk negeri.... ketepikan buat sementara waktu fahaman politik masing2.... apa2 pun dato ahmad said mmg tak layak jadi MB.. malu lah aku sebagai anak jati negeri terengganu ada MB mcm ni...