Mar 27, 2010

Presiden PER KASA : Nampak hebat tapi Takut Bini

Presiden Per kasa, yang juga ahli Parlimen Pasir Mas Datuk Ibrhaim (K) Ali yang selama ini nampak hebat , malah bila berbicara politik akan bersembur-sembur air liur rupanya disah seorang suami yang takutkan bini.

Ini bukan cerita rekaan atau dongengan, berita ini dimaklumkan oleh waris rapat beliau sendiri. Malahan Tok Him (K) mesti kena laporan setiap aktiviti dan jadual harian kepada bini beliau. Sekiranya keluar malam tanpa pasangannya itu, sudah semesti ada "semakan mengejut" yang akan dibuat oleh bininya. Perbelanjaan dan kewangan juga dikawal.

Sebab itu Tok Him tidak boleh lama berjinak dengan PAS, dok sesuai dengan citarasa dan cara hidup datinya.

Duduk atas macam hebat, balik rumah dipimpin dan terpimpin.

2 comments:

Haji Embung said...

Rasanya bukan takut tetapi hormatkan bini. Setahu saya, Datuk Him tidak ada sebarang skandal dengan perempuan.

Bila ke mana-mana beliau jarang bersama binya. Ada yang fitnah kata Datuk Him jenis mamba kerana itu dia tidakj galak bila tengok perempuan, tidak ada hasrat nak tambah bini macam tok-tok wakil Pas.

Tapi tukang urut yang saya rekmin mengurutnya kata, Datuk Him bukan jenis mamba, usik sikit dah terjongol macam ular senduk diusik.

Orang ni macam-caman, ada yang gagah perkara tetapi tidak ikut sangat amarah nafsu menggila, ada dari jenis mamba tapi agas nok berbini dua tiga.

Puan Siti nak tau Datuk Him takut bini ke tidak, cuba try jadi bini dialah atau cuba Puan Siti call bini dia. Kalau tak betul bagai ditulis, Datuk Him boleh pahala, puan Siti boleh dosa. Sapo rugi sapo labo?

penawarrindu said...

Sekali lagi saya sahkan..tok Him (K) Takut Bining....