Mar 8, 2010

Lagi Pimpinan Pemuda Ditahan kerana dadah

Sebelum ini AJK Pemuda Umno Bahagian Kemaman telah ditahan kerana makan benda ni.
Kali ini pula seorang lagi pimpinan Pemuda cawangan sebuah parti juga dari daerah Kemaman ditahan kerana sedang lalok 'Mengkedarah' benda kotor tu, kita tak tahu pimpian parti mana samada Pas, Pkr Dap atau mana mana parti, pastinya bukan Dap kerana parti tersebut tiada cawangan di Ketengah Jaya.


Sesiapa dari Kemaman yang ada maklumat sila sahkan untuk dikongsi bersama.

3 comments:

Anonymous said...

Dalam sinar harian sebut bahagian Kemaman, parti mana kah yang menggunakan istilah Bahagian di Negeri Anda tu??? macam dah nampak je...

Anonymous said...

Puan,
1.Apa kaitan parti dengan perangai peribadi....

2.Di Kelantan ada yang bakar dan buang bayi....tak kang tak tahu...

adibeta,
kubang kerian, kelantan

Ketua Polis said...

itu pun tak leh nak beza...umno sinonim dengan kemungkaran...kehkehkeh lu fikir deh