Jun 2, 2009

Update 2- Gambar keruntuhan Stadium gong Badak

Menghadiri majlis perkahwinan anak Pak su di Teluk Ketapang, memberi satu kenangan bermakna hari ini.














































8 comments:

F.Aswan said...

erm..agak memalukan

hanif said...

ni ble mase ko amik...ak xprasan lok ko ade gak...

Anonymous said...

guane ginii..rase2 ade rasuooh dok ni?dok leh kira sek2 derihh dloo niii.ade modal mat said pahni nk mapuh derihh natangggg derihh ade ati agi nk jd MB.perabih pitih rakyat...lawan mat said lawan...

Ajib said...

erm..benda nak jadi tak boleh nak salahkan siapa2..kadang2 bangunan 20thn pun boleh runtuh...tlg jgn politik kan isu ini..mcm mane org melayu nak maju..

Anonymous said...

kita kena percaya pada takdir Allah... budak baru lahir pun mati jugak.. ke guane

Anonymous said...

betul ckp ajib tuh..
perkara cmni xleh dipolitikkn...
POLITIK ni hnye guna kesempatan dlm kesempitan..
benda dh roboh..xleh nk ckp pe dh..

~rakyat yg prihatin~

Anonymous said...

Rakyat yang rajin sahaja mendapat manfaat nikmat hasil pembangunan negeri waima pembangkang sekalipun kita tgk. Doh kalu hari-hari duduk download lagu, main myspace, baca blog kutuk orang, pastu lepak stesen bah..nak dapat macammana....

i sokong unno tau !!! said...

inilah bukti amalan kerajaan UMNO. RASUAH RASUAH RASUAH. duit rakyat amek tuk kegunaan diri. amaln rasuah da djadikan seprti solat 5 waktu. bukan sj memalukan malah menonjolkan air muka UMNO sendiri. kenapa NAJIB, IDRIS diam je..xkan dia nk sibuk plak sbb diorg nh kuat makan RASUAH !!! bukan masalah nk politik kan ke tidak kejadian ini, tp ini satu realiti yg berlaku jika RASUAH di kalangan UMNO!! bayangkn colloseum d Italy xpernah runtuh walaupun da bertahun- tahun, setakat stadium mizan yg rekaan dah guna mcm2 teknologi pon bole runtuh.. kenape?

RASUAH UMNO TIDAK BOLEH DIPISAHKAN