Jun 23, 2009

UG- Selesai..tempoh Bertenang..

Terlalu banyak untuk dicoretkan apabila dikhabarkan yang kekalutan sehari dua ini hanya selesai dengan cuma sekelip mata sahaja.
Lantas biarkan tidak dicoretkan dulu, melihat apa ulasan jahat Umno/BN selepas.
Biar saya mengambil sedikit masa sebagai tempoh bertenang.
-Masa untuk mengurut dada.
-ALHAMDULILLAH-

3 comments:

arin2772 said...

"Lantas biarkan tidak dicoretkan dulu, melihat apa ulasan jahat Umno/BN selepas."

'ulasan jahat'?? selalunya pembangkang yang berunsur jahat dengan menabur fitnah dan menuduh tanpa bukti. bila tarikh bicara mahkamah telah ditetapkan (kes anwar) ada saja alasan untuk lari. hadapi tuduhan dimahkamah dan selesaikan kes jika benar-benar tak salah. tuan guru (konon) kata umno tolak islam. sedap mulut je dia. abis selama ini yang berpuluh ribu masjid, surau, kelas kelas agama binaan/anjuran kerajaan tu apa?? kalau tolak pun islam pas yang ditolak. islam yang kata Allah swt mencarut, islam yang suka memaki hamun, memfitnah dsb. islam kah pas??? pas cuma bertopeng islam untuk political mileage!! buat malu je. dap dah terang2 tolak negara islam. sokong komunis yang bunuh islam pulak tu. itu yang dijadikan kawan seperjuangan?? pelik pas ni!! belum cerita fatwa hj hadi kafirkan melayu islam umno. dia sapa utk jatuh hukkum kafir pada org?? meroyan untuk tujuan politik. hj hadi/pas yang usulkan kerajaan perpaduan bukannya umno/bn. pastu kena gertak dengan anwar n the gang terus tarik balik. tak malu betul hj hadi ngan pas ni.. apa da.. sedih tengok politik pembangkang ni. seih tengok pas yang kena cucuk hidung macam lembu. pas skrg dilihat berada bawah kaki pkr dan dap. kesian..... harap harap allah swt membuka hati penyokong pas untuk bertaubat... amin...

Anak Ikan said...

Ye, sudah ada cacing kepanasan, belum apa-apa..minum 100plus dulu sejukkan tubuh...

Anonymous said...

orang pas ni jangan dikata... saje je... biar deme tobat sendiri..