Jun 2, 2009

Stadium Sultan Mizan Runtuh.


Berita terkini yang diperolehi menyatakan Stadium Terbuka di Gong Badak telah runtuh dan menyebabkan sebuah kereta kancil dan 4 buah motorsikal rosak dan tertimbus. Kerosakan yang dikatakan berpunca daripada strukturnya yang tidak stabil telah runtuh walaupun baru sahaja dirasmikan oleh Sultan Mizan.










Sebelum ini stadium tersebut sudah dikenalpasti mengalami keretakan sebaik sahaja siap pembinaanya dan digunakan untuk SUKMA 2008.



Keruntuhan dikatakan mula dikesan sejak jam 7.30 pagi tadi.

8 comments:

Anonymous said...

Takpa atap aja yang rosak kan....bukan ada kemalangan jiwa pun...apa nak kecoh-kecoh.Nanti datok ahmad said ganti atap lain....bantuan atap kerajaan negeri terengganu banyak lagi http://www.terengganu.gov.my/maxc2020/portal/cms/ikon/index_news.displaynews.php?counthit=1&newsid=939&from=search&cid=1&searchterm=atap

- m!ss_yaNa - said...

salam..
mintak izin copy gambar..
syukran ~~

Anonymous said...

YE LA DIE GANTI..
TAPI DUIT SAPE?..PERUNTUKAN MANE TU?????????
DAH SENANG2 WAT JE LEBIHKURANG..
NANTI ADE JUGAK YANG GANTI, KE GUANE?????

Anonymous said...

laaa bukang duit mung pong....kurang-kurang ader gok khijer..nok bersih agi pahtu wak mulla...dok macang mung...bangung tidur..bangung tidur...pahtu download lagu bukang2 maing internet kat siber cafe...kalu tengok benda hok molek2 dakper....mok ayoh pung bosang tapi nok wak ganner buleh anok serupa mung.....

Anonymous said...

bukan duet die pon yg ko bising asal?bia la die suke buka intenet pon.tbe2 ko libat mak bapak die lak..ke bapak ko yg wat stadium 2?

Anonymous said...

tau gok..mcang die hebat je..maing mok bapok org plok..ske ati die ar..nk harap ko buletin utama pong suke nipu..biar la die maeng tenet..

rajasiber said...

gambar mcm kenal je...

rajasiber said...

macam kenal gambar tuu..copy dr mana,,hehehehe