Sep 13, 2009

Umno terus menerus tak Reti baserrr


Umno sebuah parti yang terus menerus bodoh dan tak reti baser.Apa tidaknya, ruang iklan yang disediakan oleh UPEN [ Unit Perancang Ekonomi Negeri] dibedal oleh umno Marang yang ketua barunya memang jenis Samseng.

Ini sudah kes salahguna harta kerajaan. Umno kena faham, umno kena didik, umno kena tahu, harta kerajaan adalah bukan harta umno. Harta kerajaan macam kurma tu bukan harta JKKK, dok makan keluarga sendiri hak orang lain tak bagi. Kalau hak orang lain kita tak bagi dengan dengan sempurna dan diberi makan anak bini, sah makanan yang dimakan oleh anak bini JKKK itu adalah makanan haram.

Berbalik kepada banner yang diletak pada ruang iklan UPEN, sepatutnya Umno Marang kena bayar sewa tu kepada UPEN dan Majlis daerah Marang. Bukan tak siasat tapi maklumat dan gambar ini dikirim oleh kakitangan UPEN yang emailnya xxxxxxxx@terengganu.gov.my , itulah umno bodoh yang tak habis-habis. Maaf agak kasar sebab main lembut-lembut pun umno tetap tak reti baser.

Orang Marang kena buat lapuran kepada SPRM Terengganu. Dok Leh lok doh..........Hancur Negeri

15 comments:

al-brangi said...

jenih bodo sombong

Kutu duit said...

Aku anak Terengganu yang dinafikan bantuan sejak di bangku sekolah hingga ke Universiti.Kadang-kala dalam masa kesempitan keewangan cuma mengharapkan simpati dari kaum keluarga.Sedangkan Negeri Terengganu melipah ruah duit royaltinya(pada masa itu Terengganu dipimpin oleh W.Mokhtar).Satu sen pun aku tak halal hak aku dimakan oleh puak-puak Umno.

Anonymous said...

akak ni ada penyakit ni... kena berubat ni.. pENYAKIT HATI...

penawarrindu said...

Sememangnya akak sangat sakit Hati kepada Pengkhianat Agama seperti Umno dan seangkatan dengannya

Anonymous said...

sempena dengan bulan pose ni bertobatlah... jangan asyik cari salah orang je... akak ni paling sempurna ke??

penawarrindu said...

Elok lah bulan berkat ni orang2 Umno taubat dan mempersendakan Islam.

Ajak ramai-ramai umno dan JKKK bertaubat secara Jamaah di Masjid Selepas Terawih

Anonymous said...

UMNO..PAS..UMNO...PAS....dua2 masuk lubang neraka kalu tak betul caranya....termasuk adik2 akak..adik2 umno...abang2 akak..abang2 umno..suku sakat kaum kerabat....diulang..kalu tak kena caranya....wallahhualam.....

Anonymous said...

Termasuklah juga saya yg menulis komen diatas...wanauzubillah....dan janji Allah tidak kira adik2 akak..adik2 umno...abang2 akak..abang2 umno..suku sakat kaum kerabat dijanjikan syurga yang kekal jia Allah mengkehendakinya....

Anonymous said...

Kenapa orang umno dan jkkk aja ke kena bertaubat??...semua oranglah kena bertaubat..termasuk kakak sendiri dan juga saya yang mengomen nih....belum tentu blog akak ini akan diredoi Allah....meh kak kita solat taubat sama2....

Kutu duit said...

Satu pehak memperjuangkan hukum Allah, satu pehak lagi sentisa menghalang dengan kuasa yang mereka ada dan sentiasa mengfitnah dan melaporkan berita yang berat sebelah dengan media yang mereka kuasai.Kalau ada berita baik dari sebelah pehak lagi langsong tak diberi liputan.Jika ada sedikit kesilapan ia ditokok tambah dan digembur-gemburkan serta diperbesar-besarkan ssupaya nampak betul-betul buruk dan dibenci oleh rakyat. Pehak manakah yang patut bertaubat di bula ramadhan ini. Tolonglah fikir bagi mereka yang berakal...

Anonymous said...

sape nak tegak hukum Allah? PAS? penipu belaka... kelantan nu bila buat? k jaan pusat tak bagi? alasan... keluar malaysia lah.. takut kan manusia lagi dari Allah? syirik tu...

Kutu duit said...

Cakap macam orang tak skoloh je.
Kenapa tak kenalkan diri.

Anonymous said...

kurma pun bahang.
air zam zam pun tibang.
MB sendiri maroh kepuok-puok umno ni.
memang dog paka.

Anonymous said...

rosol dan deris dua regu politik yg sangat sagong dan bodo sombong.

Anonymous said...

molek lah tu....kiri kanan ada rokib dan atib...kena pulok bulang posa....balloh dok abih2...kalu dok baik selama brapa ari dok tahu? tuhan maroh..amber pong dok warok ngat cam demer2 semer ning...alhamdulillah..saya merasa buoh khemer dgn air zam2...akdok masakloh..sebab dok cari masaloh...kalu surrar tu...berkotok khermer ader wasser....ambik ahh pikul wak balik...saya mudoh jerr..taat pada pemimpin selagi mana pemimping tu dok suroh amber wak maksiat...gi ahh semayang mejjid tuu sapar biru dahi..akdok oram maroh pong wasserr...setiap komen dan blog ni pun ada bahagian di akhirat nnti....jkkk ker jsr ker dok kira....sepener bulang posser ning amber mitok maah zahir bating ke semuer deh, dari ujung dahi sapa ke ujung kaki......ke kak siti pong samer gopp....tupang ngomeng sinning...puah dekpom kak siti ehh...mitok maah banyok dehh...kak siti kang orang comerr...kalu dok maah sekgi dok naik seri mukerr owang kater.....:)