Sep 20, 2009

Salam Idul Fitri - Dari ct dan Kelurga

Kullu'aam wa antum bi khir, minal'aeidin wal Fa-iziin, Taqabbalallalu minna wa minkum.

Selamat Hari Raya Idul Fitri , maaf zahir dan batin. Teruskan Perjuangan ini.

Bersama menuju ke Bagan Pinang selepas hari Raya ini.

8 comments:

al-brangi said...

Sesama kita berhari raya idul fitri, maaf zahir batin, semoga dengan amal yg sedikit ini diterima Allah SBT.

Takbir.

Anonymous said...

Berita politik hangat :http://www.terengganu.gov.my/maxc2020/portal/cms/orange/index_news.displaynews.php?fromfile=index.php&counthit=1&newsid=1210

zie WDI said...

Tak kan lah guna web kerajaan untuk berita politik,dah tak larat sangat ke umno trg ni? isk...isk komang spanar....

Anonymous said...

Awak bercakap kerajaan mana ni? Teganu masih lagi kerajaan barisan nasional....apa salahnya...itulah kepala dah berkarat dgn pembangkang jadi macam ni lah sudahannya.....camna nak menang ni? pentadbiran pon dok berapa khatam.....

Anonymous said...

Basa cerdik dokleh nok ikut...bodo dokleh nok ajor.....

zie WDI said...

Kalau berita umno gunalah laman web umno, kalau berita kerajaan gunalah laman web yang .gov.my tu...
Jangan campur aduk kan kedua -duanya.Lagi pun Laman web Umno Terengganu tu layu menunggu ....

Anonymous said...

zaman PAS dulu lagi teruk...

Anonymous said...

Ehh...mana teruknya..baik2 belaka...hok juruh2 belaka..comer terr....akdop cacat cela lasum...perfect tek...kalu dop dokkang braning nok kutuk2 oram...ok orang laing buat dok kena blaka.....