Aug 6, 2009

Muka Tak Malu Mengaku Ahli PAS, puihhh !!!!!


Mohd Khairul Azam Abd Aziz itu lah nama mamat sekorni, tak pasal-pasal ngaku ahli pas.
Kononya Lawyer, tapi langsung tak profisional.Nasib baik tak duduk di Terengganu.Kalau duk Terengganu, jenuh lah budak-budak batu 6 dok gelar lawyer cap ayam atau lawyer burok.

Mamat sekor ni bagi ku adalah pengampu ubn no wahid, aku bukan cakap kosong-kosong .Aku ada bukti.

Ada ke patut mengaku ahli PAS. Lepas sokong kekalkan ISA, testlah tangkap dia kasi tahan dalam kem Kemunting 2 tahun, tahulah apa rasa bini dia dan dua orang anaknya tu.

Nak pesan pada mamat sekor ni, tak usah cari glamour murahanlah, kamu tu belajar tinggi.Biar yang belajar tak tinggi je buat kerja tak cerdik tu.

Nasib baik lah PAS ada sistem semakan keahlian yang canggih, kalau tak tentu semua orang percaya kat mamat sekor ni.

Weh mamat , awak ada sijil keahlian? no ahli awak berapa?

Mamat ni sebenarnya ahli Gabungan melayu Muda, Ngo yang bergerak seiringan dengan umno. Macam aur dengan tebing, alaaa macam umno dengan rasuah.... bergerak seiringan.

Menurut seorang blogger yang juga ahli GMM, mamat ni sekarang sedang holiday, lepas kena halau oleh polis di Istana Negara tempoh hari keesokanya dia pergi bercuti, menurut sumber mamat tu bercuti diluar negeri.

Mamat sekor ni di halau polis selepas menaiki teksi ke Istana Negara,
puihhh padam muka


Kenapa saya kata mamat ni pencacai dan pengampu Umno,
Lihat kenyataan beliau ketika mengulas kemerosotan BN dalam PRU ke-12.
Kenyataan mamat ini adalah untuk mempertahankan Umno

"
Analisis Keputusan PRU-12.

Bagi menjawab persoalan: Adakah UMNO puncanya?


UMNO (Parlimen)

2004 (PRU-11)
Bertanding 117 kerusi
Menang 110 kerusi

2008 (PRU-12)
Bertanding 117 kerusi
Menang 78 kerusi

Kerusi kemenangan UMNO merosot 29% atau 32 kerusi berbanding PRU 11



MCA (Parlimen)

2004 (PRU-11)
Bertanding 40 kerusi
Menang 31 kerusi

2008 (PRU-12)
Bertanding 40 kerusi
Menang 15 kerusi

Kerusi kemenangan MCA merosot 52% atau 16 kerusi berbanding PRU 11


MIC (Parlimen)

2004 (PRU-11)
Bertanding 9 kerusi
Menang 9 kerusi

2008 (PRU-12)
Bertanding 9 kerusi
Menang 3 kerusi

Kerusi kemenangan MIC merosot 67% atau 6 kerusi berbanding PRU 11


GERAKAN (Parlimen)

2004 (PRU-11)
Bertanding 12 kerusi
Menang 10 kerusi

2008 (PRU-12)
Bertanding 12 kerusi
Menang 2 kerusi

Kerusi kemenangan GERAKAN merosot 80% atau 8 kerusi berbanding PRU 11

UMNO merosot 29%
MCA merosot 52%
MIC merosot 67%
Gerakan merosot 80%

Kesimpulan : Umno bukanlah PENYUMBANG UTAMA kepada kemerosotan kerusi yang di perolehi oleh BN

1 comment:

Graduan Melayu said...

tahniah. satu analisis yang baik. teruskan usaha murni anda.

So PAS is not for all la kan?

Azam
Presiden GGMM
012-9770412