Aug 4, 2009

Memang kita dapat upah


Ye benar, semua yang menyertai himpunan Masuhkan ISA pada 1 Ogos 2009 mendapat upahan.

Dakwaan oleh seorang menteri yang telah membakar Jambatan untuk menyeberangi ke sebelah sana memang tepat, semua yang berhimpun mendapat upah.

Kita semua dapat upah air kimia dan gas pemedih mata. Tak payah Najib nak suruh siasat pada mereka yang berhimpun.


Cuma kalau rasa nak siasat pun, Najib kena tanya adik sepupu dia berapa kos perbelanjaan yang digunakan untuk menyebur air kimia dan gas pemedih mata.

Itu sahaja.

12 comments:

Mohd Asri said...

gmail.comBetul! Dapat upah berlipat kali ganda! Atas dunia diupah gas, air kimia, belantan, sepak terajang anjing UMNO. Di Akhirat nanti upah yang kekal dari Allah s.w.t yang kita tunggu-tunggu....

Anonymous said...

ingat perjuangan tu betul ke??? menyusahkan orang ramai.. Ingat Allah tu Zalim ke??

Pembela said...

Pencacai yang tak de otak elok diam je,korang mana le reti soal perjuangan ni,korang tau jilat bontot pemimpin korup je

Pembela said...

ALLAH tk zalim yang zalim tuh pemimpin korup yang pencacai duk cium bontot hari-hari.

Anonymous said...

perjuangan apa gitu?? dok payah nak betul benda yang memang dok betul la... kalau menyusahkan orang memang dok betul.. dia yang jilat buntut anwar kata kita pulak...

Anonymous said...

Alhamdulillah terima kasih sebab tuduh pencacai..semoga Allah membuka pintu hati kalian untuk buat perkara yang lebih memberi pahala dari dok kutuk ke orang.Alamakkkkkkkkkkk...kena tukar perkataan tu sebab tak layak..satu lagi yaa nak ajar alamakkk nii...bila rasa nak marah ambil wuduk ya...itu yang nabi ajarkan.....huhuhu.......

Anonymous said...

Ini ke yang diasuh oleh alamakkkkk....tataula nak kata apa...Jommm kita semua membanyakkkan amal sempena nisfu syaaban sebagai persediaan untuk menyambut ramadhan....jangan dilayan sangat alamakkk nii...tahun depan belum tentu lagi dapat berjumpa dengan ramadhan...meh2 jomm.........

Anonymous said...

wah ramai betul pencacai dalam sini

Anonymous said...

Tak ada sorang pun kutuk PAS dengan kata2 kesat...bagus2..kekalkannya...maknanya ahli2 umno pandai menjaga adab( kalau adapun lepas komen ni dimana penyokong pas tulis sendiri sbb ahli umno ni tak diajar dgn ajaran mulut longkang utk menunjukkan penyokong kerajaan mulut longkang) nampaknya pas lebih emotional dalam apa jua tindakan....

Anonymous said...

Menghina tidak semestinya dengan bahasa kesat.

Ilmu tidak setinggi mana sibuk duk kutuk ulama.Macam2 lebel pencacai letak pada ulama.

Perbuatan itu lebih keji dari kata-kata kesat.

Yang batil disokong,yang hak ditentang,tunggu sahajalah pembalasan.Kita boleh bermegah sekarang tapi yang hak tetap akan ditegahkan.

Anonymous said...

Mana ada kutuk...tak kiralah kamu tu umno ke pas ke? kalu buat tak betul..tak betullah jugak...dok gittu....cuma jagalh diri dgn tk trlibat dgn benda seumpama itu....

Anonymous said...

PEMBELA: Pencacai yang tak de otak elok diam je,korang mana le reti soal perjuangan ni,korang tau jilat bontot pemimpin korup je.

J***T B****T yang macam ni ke pembela maksudkan http://www.youtube.com/watch?v=qRFQOMZAPo8&feature=related