Mar 29, 2011

NAZRI BUTA UNDANG2






Menteri Ini terus membuta undang-undang, kalau sebelum ini beliau menyatakan Trio T tidak salah menyimpan dan mempromosikan video lucah yang di arah dan diterbitkan oleh Umno kini sekali lagi Nazri membutakan undang-undang. Kali ini beliau membutakan undang-undang akta pilihanraya dengan membenarkan ( menhalalkan) sogokan semasa pilihanraya sebagai bukan rasuah.


Kita tunggu apa kata Pengerusi SPR, membutakan mata oleh Nazri kah? Kenapa kita lupa dengan akta pilihanraya? Buta, buta, buta. Apakah undang-undang itu jadi terbatal apabila ianya dilakukan oleh Umno/BN? Jadi apa sudahnya dengan perlembagaan negara? Apakah umno/BN mahu negara ini menjadi seperti Mesir barulah hendak sedar dan berubah? Kesabaran rakyat juga ada batasanya. Kesabaran kakitangan Kerajaan juga ada batasnya, ketaatan polis dan askar juga boleh terhakis sekiranya Umno/BN berterusan melanggar undang2 negara ini.

2 comments:

Anonymous said...

Sudah2lah tuu.....kdg2 menimbulkan byk keraguan ttg makhluk allah yg bernama anwar nii..dlm penjara katanya ada sakit tulang belakang...dlm tibi smalam si Jijah katanya Bung Anwar kuat dn tk prut buncit sebab si nuar ni seorang yg kuat bersukan..mna stu nii...yg sdeh sya tgk si jijah dgn nurul izzah nii....mati2 pertahan papanya tuu...sedehh btull...inilah dnia politik tanahair yg nyata sama2 prtahankan puak masing2...UMNO prtahan Chua Soi Lek.. Pas pulak pertahankan elizabeth...pdahal semua benda tu isu yg sma..tapi disebabkan oleh ketaksuban dn kefanatikan kmu smua pd pemimpin..yg salah jadi benar dan benar jadi salah...PAS kata dia berjuang bkn krn puak..dh tu tk puak apanya wlaupun knco2nya trang2 buat benda tuu...sama je kdang2 2 tu tpi yg lbeh bruk adalah PAS krn matlamatnya menghalalkan cara...TAK NAMPAKKAH LAGI KAMU SEMUAAAAAA...wallahhualam

Cenangau said...

Terima kasih pasai mengembalikan kenangan silam.
http://paspb.tripod.com/main