Mar 11, 2009

Sms Dari Ibrahim Ali

Selepas menulis kisah Ibrahim Ali dalam blog ini, saya menerima sms yang dikatakan dari Ibrahim Ali kepada saya.

Sms ini dihantar kepada seorang pembaca blog ini dan telah diemailkan kepada saya.

sms pertama berbunyi:-

-"Jawapan ikhlas, belum buat apa2 keputusan...pasti saya memerlukan parti sbb tak mungkin dapat terus dgn bebas utk election akan datang.Tapi tidak juga mudah saya nak pergi ke umno...atau perjuangan politik saya mungkin berakhir sehingga PRU 13.Tidak menjadi hal saya.maaf tidak dapat saya jawab ya atau tidak........"-

sms kedua pula berbunyi:-

-"Saya sentiasa doa bulan sentiasa cerah..Allah yang maha mengetahui dan Maha Berkuasa.Semoga anda sentiasa d rahmati Allah,keluarga......slamat berjuang"-

Saya sendiri tidak jelas sebenarnya maksud sms tersebut.
Ingat-ingatlah dengan beliau.Bagi saya sekelumit pun tiada lagi kepercayaan buat Ibrahim Ali, sejak beliau meninggalkan S46 dan menikam Kerajaan Angkatan Perpaduan Ummah di Kelantan.


No comments: