Apr 30, 2008

Catatan ringkas Pulang Dari sekolah-sms

Perhubungan Umno Tidak mesyuarat lagi....

Mungkin kerana terlalu kecewa dan tidak sanggup berhadapan dengan anggota perhubungan umno Terengganu, termasuk 4 Ketua bahagian yang jelas menolak beliau, maka sehingga semalam ct menerima sms dari teman di Jalan Sultan Ismail, Kuala Terengganu, pejabat umno belum menerima arahan supaya mengadakan mesyuarat Perhubungan umno Terengganu.
Kalau pun Ketua Perhubungan berada di Luar Negara, mengapa tidak sahaja Timbalan yang mengarahkan suapaya mesyuarat diadakan.
Mana mungkin setiausaha perhubungan umno Terengganu Rosol wahid menerima Tg Putera Awang yang mempengerusikan mesyuarat tersebut.Silap haribulan mesyuarat tersebut bakal memecat setiausaha Perhubungan yang sangat celupar dengan istana itu.
Seketika dulu ketika ditanya oleh wartawan tentang mesyuarat Umno Negeri, Rosol menjawab "belum ada arahan dari pengerusi untuk itu"



1 comment:

dermawan budiman said...

dear ctkay, it is a suprise that somebody from Kuala Berang would have her own blog here. On political issues. No less. But it is a good suprise tho'. I would like to propose to you this URL blog http://suterasemai.blogspot.com . I think you would like it. Thank you