Apr 29, 2008

Siapa & kenapa ADUN keluar Negera bersama Idris ?

Kalau di Kuala Lumpur heboh sehari dua lepas, kisah bekas seorang menteri yang juga masih ahli Parlimen mencabul seorang pekerja hotel, di Kuala Berang tidak kurang juga hangatnya, malah lebih panas dan sensassi dari berita di Kuala Lumpur.

Di Kuala Berang kes yang disebut sebut dari kepala jambatan, di pasar, dibawah pokok bunga cempaka, di warung warung nasi malaya, sangat hangat kerana ianya kerana berkaitan dengan kerosakan sosial searang ADUN yang dipilih dalam PRU ke-12 baru-baru ini.

Kes nya ialah seorang wanita telah ternoda akibat digoda oleh Adun berkenaan.
Paling tidak enak didengar, ada pula yang jadi galangganti bagi adun tersebut.

Memandang cerita ini belum dinafikan oleh mana-mana pihak malah setiap yang menceritakan hal ini beria-ia menyatakan berita ini betul, malah siap sebut kampung wanita terbabit.
Supaya tidak ramai yang berdosa membawa berita, maka saya mengharap sungguh-sungguh agar kepimpinan tertinggi BN Terengganu membuat suatu penafian terbuka.
Lebih menarik lagi,ADUN berkenaan telah sama-sama keluar Negeri bersama mantan MB Terengganu DS Idris Jusoh, ketika isu ini hangat diperkatakan.

Oleh itu disini, sekali lagi diminta agar pihak-pihak tertentu membuat penafian terbuka, selagi tiada pernafian terbuka, rakyat menganggap berita dan cerita ini betul dan benar

No comments: